Ma'Bella

Huisregels

Iedereen die een boeking maakt bij Schoonheidssalon Ma’Bella of een cadeaubon wilt kopen, verklaart zich automatisch akkoord met volgende voorwaarden:

  • Om lange wachttijden te vermijden, vragen we om je afspraken tijdig in te plannen. Afspraken kunnen enkel telefonisch of online via de website of email worden gemaakt. 
  • Omdat we iedereen proberen te behandelen binnen de afgesproken tijd, vragen we je om tijdig op de afspraak te verschijnen. Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 10 minuten op voorhand).
  • De gereserveerde tijd wordt speciaal voor U vrij gehouden en andere cliënten moeten soms teleurgesteld worden. Mocht u dus hopeloos te laat op uw afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.
  • In het geval U te laat bent is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden, worden de kosten voor een volledige behandeling wel aangerekend. U kunt de eerste maal dat u te laat bent het bedrag van de behandeling eventueel wel voor de helft omzetten in producten, zo heeft u er nog iets aan.
  • Indien u vanaf de 2e maal minder dan 48u voor de afspraak annuleert; of vanaf de 1e maal bij niet afzeggen of niet opdagen dient de volledige beurt/behandeling betaald te worden of vervalt uw cadeaubon integraal. U kan steeds uw beurt doorgeven aan iemand anders. Ik kan best begrijpen dat U kunt verhinderd worden. 
  • Bij niet afzeggen of niet opdagen dient de volledige beurt betaald te worden of vervalt uw cadeaubon integraal. U kan natuurlijk altijd uw beurt doorgeven aan iemand anders (vrienden, familie,…).
  • Voor nieuwe klanten wordt er telkens een voorschot gevraagd.

Het rekeningnummer bevindt zich op de contactpagina, pas na doorgestuurd bewijs van betaling van het voorschot wordt de afspraak effectief vastgelegd (deze wordt 24u voor u gereserveerd)

  • We gaan zorgvuldig met de hygiëne en veiligheid om. Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen worden alle instrumenten ontsmet en in het ultrasoon reinigingsapparaat schoongemaakt. 
  • Er wordt niet gerookt in het instituut. 
  • Voorschotten worden niet terugbetaald!
  • Wij doen er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar indien u niet tevreden bent of een klacht zou hebben stellen wij het zeer op prijs dat u contact met ons opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
  • Indien u een opmerking heeft over een verzorging of een andere vraag, gelieve dit te melden. Opmerkingen worden nauwkeurig geëvalueerd. Deze worden op een discrete manier behandeld.
  • Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar en zijn niet in geld terugbetaalbaar. Deze kunnen ten alle tijde gebruikt worden voor behandelingen of producten, ook tijdens acties/solden of promoties.

Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet U deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Indien U de cadeaubon op een later tijdstip (binnen 1 week) binnenbrengt, dan krijgt U het betaalde bedrag terug.

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Hier kan ook geen duplicaat van worden aangevraagd.

  • Op al onze rechtsverhoudingen is de Belgische wetgeving van toepassing.
  • Alle verzorgingen en cadeaubonnen dienen onmiddellijk ter plaatse of op voorhand betaald te worden

Wij aanvaarden Cash of payconiq, geen betaalkaarten.

Wij hopen op uw begrip en wensen u een aangename en rustgevende verzorging toe!